انتخاب کادو مناسبتی از اهمیت بالایی برخوردار است  و در این مطلب قصد  داریم شما را با هدیه روز پرستار، ازجمله ماگ با طرح روز پرستار و طرح تیشرت روز پرستار آشنا کنیم.

هدیه مناسبتی با طرح دلخواه

لیوان روز پرستارپرستار ها جز اصلی کادر درمان می باشند واز جمله شخصیت های برجسته در سلامت همه ی ما هستند و انتخاب یک کادوی متمایز و خاص برای هدیه می تواند در القا حس محبت و صمیمیت بسیار موثر باشد. در انتخاب هدیه روز پرستار سعی کنید از گزینه هایی استفاده کنید که  علاوه بر کارایی مناسب دارای تم روز پرستار نیز باشد  به عنوان مثال یکی از هدیه های دوست داشتنی  محبوب برای هدیه روز پرستار لیوان با تصویر متناسب با این مناسبت است. بدنه لیوان ها امروزه جایگاه خوبی برای چاپ هر نوع تصویری می باشد و در چاپ تصویر برای هدیه مناسبتی هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد.

ماگ با طرح مناسبتی

لیوان روز پرستارماگ با طرح روز پرستار یکی از هدیه های متمایز و خاص برای روز پرستار است. این ماگ ها در جنس های چینی سفال و سرامیکی در سایز های متفاوت تولید و عرضه می شوند و امکان چاپ طرح سفارشی بر روی آن لذت نوشیدن چای یا را در آن  دوچندان می کند . ماگ ها برای هر مناسبتی برای هدیه بکار برده می شوند و جالب اینکه بسیار  پرطرفدار و محبوب می باشند و یکی از مدل های منتخب آن  ماگ با طرح پرستار است. پیشنهاد می کنیم برای چاپ ماگ طرح پرستار از تصاویری با کیفیت استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای بهره گیری از ایده های جدید ماگ و سفارش آن به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید .

طرح تیشرت روز پرستار

لیوان روز پرستارطرح تیشرت روز پرستار یکی از طرح های منتخب برای هدیه مناسبتی  می باشد که بسیار مورد پسند و جذاب است. یکی از نکات اساسی در چاپ طرح تیشرت روز پرستار جنس و مدل آن می باشد  ما سعی داریم شما را با دو مدل تیشرت آشنا کنیم که هم از نظر جنس و هم از نظر قابلیت چاپ، بسیار  فوق العاده می باشد.تیشرت ملانژ و تیشرت اسپان دو مدل  پرطرفدار و جذاب هستند که امروز برای انواع مناسبت ها مورد بعنوان کادوی خاص  مورد استفاده قرار می گیرند و برای چاپ تصویر ، تم، شعر و تبریک روز پرستار بطور ویژه پیشنهاد می شود . شما با  مراجعه به سایت عکسچاپ می توانید تصویر دلخواه برای چاپ  سفارش دهید.