چاپ عمده تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی, تیراژ و همکار

ظرفیت پنهان تیشرت تبلیغاتی

مزیت مهم تیشرت تبلیغاتی، قدرت انتشار پیام تبلیغاتی است؛ به زبان ساده: هم خود مخاطب می‌پوشد و در معرض تبلیغات قرار می‌گیرد؛ و هم علاوه بر خودش، همه اطرافیان او و حتی کسانی که در  خیابان در معرض دیدن تیشرت هستند، در گستره مخاطبین تبلیغات شما قرار می‌گیرند، آن‌هم با هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه.

ظرفیت پنهان تیشرت تبلیغاتی این است که معمولاً افرادی که مانند یکدیگر هستند و مشخصات مشابهی دارند با هم معاشرت دارند! به عبارتی مخاطب هدف تبلیغات شما (Target Audience) به واسطه مخاطبی دیگر در معرض تبلیغاتی قرار میگیرد! و مثل تبلیغات کلامی این شانس انتشار تبلیغات را افزایش می دهد و این به معنی کاهش غیر مستقیم هزینه تبلیغات است.

مثلاً اگر جامعه هدف شما دانشجوها هستند و تیشرت تبلیغاتی را به یک دانشجو هدیه دهید؛ اگر آن تیشرت طرح مناسبی داشته باشد، احتمالاً وی با پوشیدنش بین دوستان خود، جامعه هدف تبلیغات شما را گسترش خواهد داد.

بسیاری از کسب و کارها و شرکت‌ها به منظور معرفی برند، محصول، کمپین یا حتی هشتگ تبلیغاتی خود، از تی‌شرت‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

در صورتی که تمایل به چاپ و تولید تی‌شرت تبلیغاتی دارید یا می‌خواهید لوگو یا عکس مورد نظر را روی انواع تی‌شرت با تعداد و تیراژ چاپ دلخواه خود قرار دهید، عکسچاپ خدمات ویژه چاپ عکس روی تی‌شرت را با تخفیف برای شما فراهم آورده است!

 شما می توانید بسته به تعداد سفارش از تخفیف به صورت عمده بهره مند شوید و روی انواع تیشرت عکس یا لوگوی مد نظرتون رو چاپ کنید و با بهترین کیفیت و سریع تحویل بگیرید.

برای سفارش عمده تیشرت تبلیغاتی تماس بگیرید و از تخفیف سفارش عمده بهره‌مند شوید!

به تیشرت تبلیغاتی عطر بزنید

یک ایده جالب: بعضی ها موقع هدیه دادن تیشرت آن را با عطر معطر میکنند، و با اینکار حس بویایی مخاطب را هم درگیر هدیه تبلیغاتی میکنند.

کاربرد درون سازمانی تیشرت تبلیغاتی

وقتی همه اعضای یک کسب و کار لباس هم شکل می پوشند؛ باعث ایجاد همبستگی بصری داخل سازمان و ایجاد حس همدلی بین کارمند ها میشود، همچنین در منظر مخاطب بیرونی هارمونی و یکپارچگی ایجاد میکنه.

تیشرت تبلیغاتی تعاملی

فکر کنید اگر شما روی تیشرت یک هشتگ یا QRCode چاپ کنید (حتی خیلی کوچک) به مخاطبان این امکان را میدهید تا با تیشرت تبلیغاتی تعامل کنند و فرصت شناخته شدن شما بیشتر میشود.

مخاطب هدف با تنوع سن و جنسیت

مزیت تیشرت های تبلیغاتی این است که برای آقایان، خانم ها، پسرها، دخترها و بچه ها قابل استفاده هست.

تیشرت رنگ خنثی = دیده شدن برند

اینکه عمدتا رنگ های تیشرت خنثی هستند (سفید، طوسی، مشکی) باعث میشود برای انواع و اقسام طرح و رنگ شما آزادی انتخاب داشته باشید.

تخفیف همیشگی ویژه گرافیست‌ها و هنرمندان ♡

اگر خودتون گرافیست هستید برای چاپ انواع تیشرت با عکس دلخواه, کافیه تصویر مورد نظر رو خودتون تو فتوشاپ چیدمان کنید و تصویر خروجی رو در یک فایل png یا jpg با کیفیت ‌‌300dpi و در ابعاد 30x30cm بسازید. سپس در صفحه سفارش هر مدل تی شرت چاپی که دوست دارید گزینه گرافیست هستم رو انتخاب کنید و برای چاپ عکس روی انواع تیشرت از تخفیف ویژه همکار بهره‌مند بشین ♡

چاپ فوری انواع تیشرت

اگر نیاز به چاپ و ارسال فوری تیشرت دارید اصلا نگران نباشید!
با چاپ و ارسال اکسپرس عکسچاپ به Dead-Line میرسید!

طی روزهای کاری از طریق چت به اپراتور عکسچاپ اطلاع بدین و درخواست سفارش چاپ فوری کنید. در کمتر از ۲ ساعت محصول مورد نظرتون طراحی  آماده و به روش دلخواهتون براتون ارسال میشه ! 

ما انواع تیشرت‌های قابل چاپ داریم، شما انتخاب کنید!

تیشرت سفارشی خودتون رو انتخاب کنید، هر عکس و طرحی رو که دلخواهتون هست پشت یا روی تیشرت چاپ کنید و در سراسر ایران تحویل بگیرید. 

ما در عکسچاپ عرضه کننده تخصصی و بدون واسطه و با بالاترین کیفیت خدمات چاپ روی انواع تیشرت با ۲۰ سال سابقه در خدمت شما هستیم. 

برای سفارش چاپ انواع تیشرت با عکس دلخواه، کافیه عکسی رو که میخواین رو از طریق فرم سفارش چاپ هر محصول یا از طریق پیام‌رسان ها (مثل تلگرام، واتس‌اپ و …) برای ما ارسال کنید؛ بعد تو اولین فرصت ممکن سفارش تیشرت چاپی شما انجام میشه  و هر جای ایران که هستید, سالم و سریع دریافت میکنید.  اگر هم دوست داشتید میتونید برای چاپ روی تیشرت حضوری به آدرس ما مراجعه نمایید. 

تیشرت های جنس اسپان و ملانژ بهترین تیشرت جهت چاپ با قابلیت شستشو می باشند. این جنسها مناسب برای تیشرت های هدیه ، مصرفی ، بچه گانه، تبلیغاتی و سازمانی هستند.

امکان سفارش آنلاین چاپ عمده تیشرت تبلیغاتی

از ۲۶۰,۰۰۰ تومان

آدرس

نکات قبل از سفارش چاپ عکس روی تیشرت

  • بسته به نوع عکس و طرح دلخواه بین یک الی سه عکس در طراحی جا میشه .
  • البته تعداد بیش از ۳ عکس هم امکانپذیر هست ولی بدلیل محدودیت سایز هرچقدر عکسهای بیشتری طراحی کنیم طرح مورد نظر ریزتر و کوچکتر خواهد بود .
  • روی تیشرت سفید و طوسی در محل سینه یا پشت در ابعاد ۳۰x۳۵ سانتی متر چاپ انجام میشه بدون پشت زمینه.
  • برای تیشرت مشکی و رنگی دو نوع چاپ وجود داره یکی  ارزون تره ولی پشت زمینه کمرنگی روی تیشرت میمونه ولی یکی گرون تره و بدون پشت زمینه هست. هر دو نوع چاپ قابل شتسشو و ماندگار هستند.
  • استفاده مکرر بدون خرابی و تغییر کیفیت چاپ.
  • چاپ بر روی تیشرت تا زمانی که تیشرت آسیب فیزیکی نبیند و پاره نشه از بین نمیره و آسیب نمی بینه.
  • با اینکه ممکنه چاپ تیشرت ارزان به نظر برسه اما باید بدونید در مقابل شستشو کاملا مقاوم هست و به مرور زمان پاک و یا پوسته نمیشه .
  • قابلیت شستشو بدون نگرانی از پاک شدن طرح.
  • با خیال راحت در ماشین لباسشویی بیاندازید یا با دست بشویید، چاپ تیشرت پاک نمیشه.
  • قابل چاپ برای ارگان ها و سازمان ها و برای تبلیغات.
  • قابلیت چاپ تیشرت بصورت ست برای جشنها و مهمانیها وجود داره کافیه با ما تماس بگیرید.
  • مناسب برای هدیه تولد.
  • مناسبتهای ویژه و مدارس.
  • تیشرت ها مناسب برای هدیه تکی و تم های مناسبت های مختلف.
  • سفارش های عمده و سازمانی چاپ عکس روی تیشرت پذیرفته می شود.
  • چاپ و ارسال انواع تیشرت به تهران و شهرستان در کمترین زمان ممکن.