هدیه روز پدرهدیه روز پدر

روز پدر چی می‌خرین ؟ برای پاسخ به این سوال و دیدن کادو های سورپرایز کننده ازجمله چاپ لباس برای روز پدر و ماگ روز پدر این مطلب را دنبال کنید.

چاپ لباس برای روز پدر

چاپ لباس برای روز پدر از جمله ایده‌های بسیار جالب برای انتخاب کادو می‌باشد و شما می‌توانید بر روی تیشرت، طرح دلخواه خود را با کیفیت و ظرافت بسیار بالا چاپ نمایید. ازتیشرت‌های مناسب برای چاپ می توان به  مدل اسپان و مدل ملانژ اشاره کرد و به دلیل کیفیت و جنس مناسب  برای چاپ طرفداران فراوانی دارند. امروزه با استفاده از چاپ سابلیمیشن می توان هر تصویر دلخواهی بر روی  تیشرت چاپ کرد و استفاده از تیشرت با طرح دلخواه باعث منحصر به فرد بودن پوشش میشود .

روز پدر چی می‌خرین

هدیه روز پدرسوال همیشگی خیلی از ما : روز پدر چی می‌خرین؟  روز پدر یکی از مناسبت‌هایی است که در آن انتخاب یک هدیه مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این هدیه علاوه‌بر زیبایی باید کارایی بسیار مناسبی نیز داشته باشد. برای همین ما به شما لیوان سفارشی طرح روز پدر را معرفی می‌کنیم و این کالا یکی از جذاب ترین کادو ها به سبب طرح چاپ شده روی بدنه آن می باشد. بر روی لیوان  مانند می‌توان  از تصاویری مانند: عکس‌های خانوادگی، تصاویر فانتزی، جملات تبریکی  و..  برای چاپ استفاده کرد و  شما برای دریافت این کالا با طرح سفارشی می‌توانید به سایت عکس چاپ مراجعه کرده و ضمن دیدن ایده‌های جدید  طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

ماگ روز پدر

ماگ ‌هایکی از پرطرف‌دارترین و منتخب ترین گزینه برای کادوی روز پدر می‌باشند این مارگ‌ها علاوه‌بر زیبایی که دارند می‌توانند کارایی مناسبی نیز داشته باشند . یکی از طرح‌های بسیار جذاب این مورد ماگ روز پدر است بر روی بدنه آن می‌توانید از هر طرح دلخواه  برای چاپ استفاده نمایید. نکته قابل توجه اینکه در بعضی از ایده‌ها از عکس  پدر به‌همراه تصاویر فانتزی و تم  مناسب  با این روز برای چاپ استفاده می‌کنند که فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز می باشد.  البته این‌که چه تصویری بر روی ماگ روز پدر چاپ شود موردی سلیقه ای است و شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود در جهت انتخاب طرح ، از این کادوی بسیار لوکس بهرمند شوید.