چاپ عکس روی تیشرتدر این مطلب شما را با انواع مدل چاپ تیشرت ، مانند چاپ تیشرت تبلیغاتی  و  چاپ تیشرت عاشقانه آستین کوتاه  آشنا میکنیم.

چاپ تیشرت عاشقانه آستین کوتاه

تی شرت عاشقانه آستین کوتاه از جمله  مدل های  پرطرفدار و جوان پسند می باشد این مدل می تواند دارای هر مفهومی  عاشقانه ای باشد.  آنچه که می تواند این مدل تی شرت را به زیبایی و جذابیت نشان دهد طرح روی آن است و بعضی افراد با درج اسم و یا شعر و حتی دلنوشته بر روی این لباس صمیمیت خود را نسبت به افراد ابراز می کنند .

 

 

 

چاپ تی شرت تبلیغاتی

چاپ عکس روی تیشرتامروزه تبلیغات بسیار گسترده تر و خلاقانه تر از قبل انجام می شود و هرچه این خلاقیت بیشتر باشد تبلیغات بازده بهتری خواهد داشت. از موارد بسیار ویژه و پر طرفدار می توان به چاپ تیشرت تبلیغاتی اشاره کرد. این مدل تی شرت با دیگر تی شرت ها تفاوت چندانی ندارد و وجه تمایز آن طرح چاپ شده تبلیغاتی بر روی آنها می باشد. تی شرت تبلیغاتی بیشتر به عنوان لباس کارکنان شرکت ها و یا برای هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد و به دلیل کیفیت بالا در چاپ و جنس مرغوب یک کالایی تبلیغاتی بسیار کارآمد محسوب میشود.

 

 

 

چاپ تی شرت

از موارد منتخبی که بر روی تی شرت چاپ می شوند می توان به:

  • چاپ عکس روی تیشرتعکس  برند و یا نماد کسب و کار
  • عکس طبیعت
  • مشاهیر و افراد معروف
  • شعر و دلنوشته مورد علاقه
  •  و…. اشاره کرد.
  • یکی از کار های خلاقانه و جذاب در عصر حاضر چاپ تیشرت است و زمانی که این کار با کیفیت همراه باشد جذابیت بالاتری دارد . شما می توانید با در نظر داشتن سایز مورد نظر و انتخاب مدل تیشرت ، تصویر دلخواه خود را با زیبایی و جذابیت بالا درج  نمایید. این چاپ از نوع چاپ حرارتی است و به دلیل کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب آن ، علاوه بر چاپ تی شرت برای درج تصویر روی ماگ،لیوان،بشقاب و… نیز بکار گرفته می شود.