اگر به دنبال جذاب ترین موارد کادو  برای هدیه روز پزشک به کارمندان هستید ما به شما طرح لیوان روز پزشک و طرح تیشرت روز پزشک معرفی میکنیم.

هدیه روز پزشک به کارمندان

هدیه روز پزشکانتخاب مناسب هدیه روز پزشک به کارمندان نیاز به  صرف هزینه بسیار بالایی ندارد و در این مطلب ما به شما نشان می دهیم با پرداخت  هزینه مقرون به صرفه می توانید هدیه بسیار لوکس و مورد پسندی تهیه و تقدیم کنید.  لیوان طرح سفارشی یکی از گزینه های کلیدی برای  انواع مناسبت ها از جمله روز پزشک می باشد و شما می توانید با این مورد فرد مورد نظر خود را سورپرایز نمایید . از جمله مدل های بسیار خوب لیوان مناسبتی چینی طرح سفید می باشد و رنگ  سفید آن بدنه این لیوان را جایگاه مناسبی برای چاپ دلخواه مبدل کرده است.

طرح لیوان روز پزشک

هدیه روز پزشکلیوان ها در جنس های چینی، سفالی، سرامیکی تولید و عرضه می شود و از نظر فرم و شکل  ساختار با هم تفاوت دارند ولی یکی از ویژگی های خوب و مشترک آن داشتن کیفیت لازم برای چاپ عکس می باشد . از موارد ویژه چاپ، لیوان مناسبتی است که برای مناسبت روز پزشک انتخاب بسیار خوبی محسوب می شود. نکته قابل توجه اینکه برای طرح لیوان روز پزشک  از تصاویر فانتزی ، حقیقی، جملات تبریک ، و… بکار گرفته می شود البته شما می توانید با تکیه بر ذوق هنری و خلاقیت خود طرح دلخواه خود و از میان طرح های جذاب و گیرا انتخاب نمایید. برای چاپ نیز از شما دعوت می شود به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و ضمن ثبت سفارش از قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا در چاپ بهره مند شوید.

طرح تیشرت مناسبتی

هدیه روز پزشکاینکه برای مناسبت روز پزشک از لیوان طرح پزشک یا تیشرت استفاده کنید،بیشتر مربوط به سلیقه شما است و هرکدام از این کالاها در جایگاه خود بسیار سورپرایز کننده هستند. طرح تیشرت روز پزشک بر روی مدل های آستین کوتاه و آستین بلند مدل اسپان با کیفیت و زیبایی خارق العاده ای درج می شود . نکته مهم اینکه برای طراحی از ایده های متفاوتی استفاده می شود یکی از ناب ترین این ایده ها برای  طرح تیشرت روز پزشک استفاده از :

  • تصاویر فانتزی
  • تصاویر حقیقی
  • چاپ جمله تبریک
  • و… می باشد. این چاپ بصورت سابلیمیشن انجام می شود که در مقایسه با چاپ های دیگر از هزینه بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار است  و حتی دارای کیفیت و ظرافت بسیار بالایی در چاپ  می باشد.