هدیه روز پدراز بهترین هدیه روز پدر به کارمندان دولت می توان به طرح لیوان روز پدر و لیوان حرارتی روز پدر اشاره کرد این موارد علاوه بر زیبایی و جذابیت بالا بسیار سورپرایز کننده هستند.

هدیه روز پدر به کارمندان دولت

روز پدر یکی از ویژه ترین مناسبتها می باشد همان طور که میدانید بیشتر این عزیزان دارای شغل های متفاوتی از جمله  کارمند هستند و انتخاب هدیه روز پدر به کارمندان دولت می تواند گزینه بسیار غافلگیر کننده ای باشد . ما برای ایده هدیه روز پدر به کارمندان دولت لیوان با طرح  مناسبتی را به شما معرفی می کنیم درواقع یکی از زیباترین مدل های آن لیوان چینی طرح سفید می باشد یکی از مزیت های بسیار خوب این لیوان  چاپ تصویر دلخواه  بر روی آن است و شما می توانید از تصویر ها ، جملات ، تم های متناسب برای چاپ استفاده کنید. نکته قابل توجه اینکه این موارد علاوه بر روز پدر  جهت دیگر هدیه مناسبتی کاربرد دارند.

طرح لیوان روز پدر

هدیه روز پدرخیلی از طرفداران لیوان های چاپی به این مورد می رسند که چه طرحی بر روی لیوان روز پدر چاپ کنند که جذاب و زیبا باشد و ما در این مطلب ایده هایی بسیار متفاوتی برای طرح لیوان روز پدر به شما معرفی می کنیم و از جمله برای طرح لیوان  می توانید از:

  • تصویر حقیقی پدر
  • جملات عاشقانه و تبریکی متناسب با روز پدر
  • تصاویر فانتزی متناسب با روز پدر
  • چاپ تصویرهای دوتایی پدر و مادر
  •  چاپ تصاویر مورد علاقه پدر مانند جاذبه های طبیعی
  • و… اشاره کرد نکته قابل توجه اینکه لیوان ها امروز مدل های مختلفی برای چاپ  دارند و یکی از زیباترین و مناسب ترین آن لیوان سرامیکی ، چینی، و سفالی می باشد که برای  هدیه مناسبتی بسیار گزینه خوبی محسوب میشود.

لیوان حرارتی روز پدر

هدیه روز پدرانتخاب لیوان حرارتی روز پدر نشان سلیقه خوب شما است و این لیوان ها امروزه برای مناسبت های بسیار مختلفی از جمله روز مرد یا روز پدر به عنوان یک هدیه مجلل و مورد پسند  بکار گرفته می شوند. این لیوان ها در تماس با حرارت طرح خود را نشان می دهند و زمانی که یک مایع داغ مانند آب جوش یا چای در آن ریخته می شود بطور خیلی جذابی طرح روی آن از پایین به بالا شروع به نمایان شدن می کند . شما برای سفارش لیوان حرارتی  می توانید به صورت اینترنتی به سایت عکس چاپ مراجعه و طرح خود را برای چاپ  انتخاب نمایید.