هدیه روز پدربرای آشنایی با ویژه ترین هدیه روز پدر به کارمندان ازجمله طراحی تی‌شرت برای روز پدر و ماگ با طرح روز پدر این مطلب را دنبال کنید.

هدیه روز پدر به کارمندان

یکی از ویژه‌ترین هدیه روز پدر به کارمندان لیوان‌های سفارشی است و این گزینه دارای جنس‌های متفاوتی اعم از چینی سفالی و سرامیکی می باشد.   این لیوان‌ها به‌علت زیبایی و کارایی و دوام بسیار بالا بعدها به یک هدیه یادگاری  مبدل می شوند و به دلیل جذابیت بالا در  تزئین دکور منزل  یا محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر چه از عمر این لیوان‌ها می‌گذرد جذابیت زیبایی آن دوچندان می‌شود . نکته قابل توجه اینکه جهت کادو علاوه بر لیوان سفارشی  می توانید از تیشرت، بشقاب،و ماگ روز پدر نیز در جهت سورپرایز استفاده کنید.

طراحی تیشرت مناسبتی

هدیه روز پدرتیشرت‌ها امروزه جایگاه بسیار خوبی برای چاپ عکس‌های دلخواه مشتریان می‌باشد . در مدل های آستین کوتاه و آستین بلند با طرح سفارشی  تولید و عرضه می شوند. از طرح های بسیار پرطرفدار این مورد ، تیشرت طرح مناسبتی است  می توان متناسب با هر مناسبتی تیشرت سفارشی دلخواه را انتخاب کرد. از جمله مدل های  مناسب برای طراحی تیشرت برای روز پدر مدل اسپان و مدل ملانژ طوسی می‌باشند . این دو مدل بنا به جنس و کیفیت بالا، می‌توان بر روی آن‌ها تصاویر  با ظرافت و کیفیت بسیار بالایی چاپ نمود. نکته قابل توجه اینکه  برای طراحی تی‌شرت برای روز پدر می‌توانید به سایت عکس چاپ مراجعه کرده و ضمن دیدن ایده‌های جدید و جذاب طرح دلخواه خود را سفارش دهید .

ماگ با طرح روز پدر

هدیه روز پدریکی از مجلل‌ترین و زیباترین کالاهایی که می‌توان برای کادوی روز پدر از آن استفاده کرد ماگ ها هستند. از منتخب ترین طرح‌هایی که بر روی این کالا چاپ می شود ماگ با طرح روز پدر است و تصاویر منتخب برای چاپ می توان به :

  •  تصاویر فانتزی
  • چاپ تصاویر خانوادگی
  • چاپ جملات عاشقانه
  • و …اشاره کرد. چاپی که از آن استفاده می‌شود از نوع سابلیمیشن یا حرارتی است که از نظر کیفیت و کارایی و دوام بسیار مناسب می‌باشد . تکنولوژی‌های جدید این امکان را فراهم آورده که بر روی کلیه سطوح غیر مسطح مانند ماگ  طرح‌های موردنظر را چاپ کرد.