در این مطلب شما را با چند ایده برای روز مادر، مانند چاپ لباس برای روز مادر و حتی جدیدترین هدیه روز زن به کارمندان دولت آشنا میکنیم.

هدیه روز زن به کارمندان دولت

از مهم‌ترین موارد هدیه روز زن به کارمندان دولت لیوان‌های چاپی می‌باشد که در بعضی از ایده‌ها علاوه‌ بر تبریک روز زن از لوگو و برند دولتی  نیز برای چاپ استفاده می‌شوند. این لیوان ها دارای جنس های متنوعی اعم از :

  •  سفالی
  • چینی
  • سرامیکی می باشند که هر مدل برای چاپ دارای مزیت های خاص خود است . در واقع لیوان چاپی یک هدیه بسیار لوکس و مجلل  می باشد و به‌سبب ماندگاری بالایی که دارد بعدها به یک مورد یادگاری مبدل می‌شود. شما می‌توانید برای هدیه روز زن به کارمندان دولت به سایت عکسچاپ مراجعه نموده و طرح خود را برای چاپ روی بدنه لیوان  سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درمحل کار و یا منزل تحویل بگیرید .

چاپ لباس برای روز مادر

هدیه روز مادر

هدیه روز مادر

روز مادر بهترین زمان برای سورپرایز این عزیزان می باشد و انتخاب یک کادوی ویژه در این روز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . از کادوهای بسیار مناسب تیشرت زنانه است و از جمله لباس‌هایی که بیشتر مورد پسند هستند تیشرت ها در مدل های مختلف می‌باشد . تیشرت‌ها امروزه در مدل‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شود و از جمله مدل‌های پرطرف‌دار آن تی‌شرت آستین کوتاه و آستین بلند با جنس ملانژ و اسپان  است و می‌توان طرح روز مادر را با تم دلخواه بر روی این تی‌شرت‌ها با کیفیت بسیار فوق‌العاده چاپ نمود.

چند ایده برای روز مادر

هدیه مادر

هدیه روز مادر

هدیه روز مادر

ایده های فراوانی برای هدیه مادر وجود دارد و بعضی ها  انتخاب خود را به کالاهای بسیار گران محدود کرده اند . جالب است بدانید که امروزه با قیمت مناسب هم می توان هدیه های مورد پسند و جذابی را انتخاب کرد که در بعضی از مدل ها ارزش زیبایی آن از کالاهای گران قیمت بسیار بیشتر می باشد. اگر به‌دنبال چند ایده برای روز مادر هستید به مطالب این مقاله دقت کنید . معمولاً مادران هدیه‌هایی را مورد پسند قرار می‌دهند که دارای زیبایی و جذابیت بسیار بالایی می‌باشد و  به همین جهت ما به شما لیوان طرح روز مادر در جنس‌های:

  • چینی
  • سفالی
  • سرامیکی
  • و… پیشنهاد می کنیم. شما می‌توانید از عکس زیبای مادر خود برای چاپ روی این کالا استفاده نمایید و به‌ سبب زیبایی در چاپ ، از این گزینه در زیباسازی دکوراسیون منزل  استفاده کنید.