هدیه روز زندر این مطلب قصد داریم شما را با  بهترین  کادوی روز زن جمله لیوان برای روز زن در طرح های مختلف و ماگ حرارتی روز مادر با طرح سفارشی آشنا کنیم .

روز زن یکی از خاص ترین مناسبت ها می باشد و در این روز با کادو های مناسب و جذاب از وجود پر برکت همسر ، مادر ، خواهر و… قدردانی می شود. لیوان‌ها از جمله کالاهای بسیار لوکس و مجلل می‌باشند که در جنس‌های:

  • چینی
  • سفالی
  • سرامیکی تولید و به بازار عرضه می‌شود. یکی از مزیت‌های که امروزه علاقه‌مندان زیادی را به این کالا جلب کرده‌ است چاپ عکس دلخواه بر روی آن می‌باشد و شما می‌توانید برای لیوان روز زن عکس دلخواه خود را بر روی یکی از این جنس‌های لیوان چاپ و از آن  به  کادو استفاده کنید.

کادوی روز زن

هدیه روز زنیکی از بهترین گزینه‌ها برای کادوی روز زن لیوان حرارتی می‌باشد شما می‌توانید بر روی این این مورد تصویر دلخواه و جذاب خود را چاپ کنید و از آن برای سورپرایز کردن در روز زن استفاده کنید.  این لیوان‌ها با نام لیوان‌های جادویی نیز شناخته می‌شوند و دلیل آن این است که ، زمانی  با حرارت تماسی ندارد طرح آن مشکی می‌باشد ولی زمانی‌که در آن مایع داغی مانند چای ریخته می‌شود طرح روی آن از پایین به بالا به‌آرامی نمایان می‌شود . ویژگی حرارتی بودن یک گزینه بسیار خوب سوپرایز کننده برای کادوی روز زن می‌باشد و شما می‌توانید بر روی آن تبریک روز زن یا دیگر عکس های دلخواه خود را با کیفیت بالا چاپ نمایید.

ماگ حرارتی روز مادر

هدیه روز زنماگ  حرارتی روز مادر یکی از منتخب ترین و پرطرف‌دارترین گزینه برای کادوی روز مادر می‌باشد. این ماگ ها مانند لیوان های آماده روز زن که در بازار موجود میباشد دارای فرم  بسیار شکیل و جذابی می باشد و بدنه آن جایگاه مناسبی برای چاپ طرح های دلخواه است . شما می‌توانید بر روی این کالای بسیار خاص عکس مادر خود را با کیفیت بسیار بالا چاپ کرده و او را با این هدیه مجلل  سوپرایز نمایید حتی می‌توانید برای زیبایی بیشتر از جملات تبریک روز مادر به همراه تم متناسب با این روز استفاده کنید . نکته قابل توجه اینکه ماگ حرارتی علاوه بر روز مادر برای سایر مناسبت ها نیز بعنوان کادو مورد استفاده قرار میگیرد.