انتخاب کادوی مناسب در سورپرایز افراد نقش بسزایی دارد در این مطلب قصد داریم شما را با ایده های جدید هدیه روز معلم به کارمندان،طرح لیوان روز معلم و تیشرت روز معلم در طرح دلخواه آشنا کنیم.

هدیه روز معلم به کارمندان

کادو روز معلمحتما شما به دنبال هدیه روز معلم به کارمندان و  البته در پی یک کادو بسیار مجلل و زیبا برای این مناسبت می باشید. ما در این مطلب شما را با یک گزینه کلیدی برای هدیه روز معلم به کارمندان آشنا می کنیم که می تواند مخاطب خاص شما را بسیار سورپرایز کند . لیوان حرارتی از جمله ایده ناب برای هدیه روز معلم به کارمندان است و بر روی بدنه آن با چاپ سابلیمیشن برای هر مناسبتی طرح دلخواه مشتری چاپ می شود و این هدیه لوکس به دلیل جذابیت و زیبایی در تزئین دکور از آن استفاده می شود .برای سفارش طرح دلخواه می توانید به سایت عکسچاپ مراجعه کنید و علاوه بر سفارش از دیگر گزینه ها برای هدیه روز معلم به کارمندان دیدن کنید.

طرح لیوان روز معلم

کادو روز معلمروز معلم یکی از مناسب ها مهم در تقویم می باشد و دانشجویان و دانش آموزان برای قدردانی از اساتید و معلمان خود با انتخاب یک کادوی مناسب آن ها را سورپرایز می کنند. یکی از این ایده های ویژه طرح لیوان روز معلم می باشد و یکی از مدل های منتخب برای  این مناسبت لیوان چینی طرح سفید است و میتوان از تم مربوط به روز معلم، عکس دلخواه، تم درس مربوطه که تدریس می شود و حتی از عکس های فانتزی و جملات تبریکی برای چاپ استفاده کرد. البته بعضی از دانشجویان رشته های خاص مانند رشته معماری برای طرح لیوان روز معلم از ترسیم ها و اسکیس های خود برای چاپ استفاده می کنند که فوق العاده جذاب و گیرا می باشد.

تیشرت روز معلم

کادو روز معلمتیشرت روز معلم یکی دیگر از ایده ها برای کادو است و از مدل های مناسب می توان به تیشرت اسپان اشاره کرد این تیشرت دارای مزیت های فراوانی است از جمله اینکه جنس آن بسیار مناسب و با کیفیت است. از دیگر مزیت آن امکان چاپ تصویر بر روی پشت و روی می باشد و شما می توانید از طرح های متناسب با روز معلم برای چاپ روی تیشرت روز معلم استفاده کنید. البته تیشرت  روز معلم تنوع طرح  بالایی دارد و از دیگر مدل های بسیار محبوب و پرطرفدار می توان به تیشرت ملانژ طوسی،جودون،لانگ و… اشاره کرد.شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود طرح های جدید و منحصر به فردی را روی این مدل تیشرت ها برای مناسبت روز معلم چاپ نمایید.