در این مطلب قصد داریم شما را با جذاب ترین موارد کادو ازجمله لیوان حرارتی روز پزشک، طرح تیشرت برای روز پزشک درمدل های جدید و دیگر موارد هدیه روز پزشک آشنا کنیم.

طرح تیشرت برای روز پزشک

هدیه روز پزشکتیشرت امروزه یکی از  پرطرفدار ترین مورد در  رده سنی های مختلف میباشد و دلیل آن بیشتر مربوط به طرح چاپ شده روی آن است. یکی از بهترین مدل ها طرح تیشرت برای روز پزشک می باشد و شما  برای چاپ و انتخاب طرح تیشرت برای روز پزشک میتوانید از مدل های اسپان یا ملانژ طوسی استفاده کنید که کیفیت فوق العاده ای برای چاپ طرح دلخواه دارند. نکته قابل توجه اینکه امروزه برای چاپ تیشرت طرح پزشک از تصاویری با مضمون پزشکی ازجمله تصویر روبرو استفاده میکنند.

هدیه روز پزشک

هدیه روز پزشکحتما شما  نیز دوستان و آشنایان پزشکی دارید که می خواهید با انتخاب یک هدیه او را سورپرایز نمایید و معمولا مناسبت روز پزشک یکی از ویژه ترین زمان جهت این سورپرایز می باشد. انتخاب هدیه روز پزشک می تواند بنا به سلیقه افراد متفاوت باشد و ما در این مطلب به شما ناب ترین هدیه مناسبتی یعنی لیوان چینی طرح سفید با عکس دلخواه را پیشنهاد می کنیم شما می توانید با خلاقیت خود بر روی این لیوان ها از  موراد:

  •  عکس وسایل پزشکی
  • عکسهای فانتزی پزشکی
  •  چاپ عکس حقیقی پزشک
  • تم پزشکی
  • چاپ جملات تبریکی
  • و… برای  چاپ استفاده کنید.  نکته مهم اینکه انتخاب یک مرکز در زمینه چاپ از اهمیت بالایی برخوردار است که ما یکی از بهترین  موارد آن یعنی شرکت  عکسچاپ را به شما معرفی می کنیم و شما می توانید با مراجعه به سایت عکس چاپ طرح دلخواه خود را چاپ نمایید.

لیوان حرارتی روز پزشک

هدیه روز پزشک
هدیه روز پزشک

اگر به دنبال یک هدیه سورپرایز کننده هستید لیوان حرارتی  روز پزشک را در سبد انتخاب خود داشته باشید بدنه این لیوان ها جایگاه بسیار مناسبی برای چاپ طرح های مختلف هستند و از جمله طرح های مناسبتی  چاپ لیوان حرارتی روز پزشک می باشد . این چاپ بصورت سابلیمیشن و حرارتی بر روی لیوان انجام می شود و از مزیت های خوب این چاپ دوام بالا و کیفیت چاپ بسیار عالی است . لیوان حرارتی روز پزشک به دلیل ماندگاری طرح بالا بعد ها به یک هدیه یادگاری و تداعی کننده خاطرات خوب مبدل می شود و نکته مورد توجه اینکه برای چاپ از تصاویر با کیفیت استفاده کنید.