کادو روز پزشکدر این مطلب شما را با بهترین کادو مناسبتی روز پزشک ازجمله طراحی ماگ برای روز پزشک  و بلوز برای روز پزشک آشنا میکنیم و هرکدام از این موارد می توانند در جایگاه خود بسیار جذاب و سورپرایز کننده باشند.

طراحی ماگ برای روز پزشک

برای طراحی ماگ برای روز پزشک یکی از بهترین گزینه‌ها چاپ جمله تبریکی و چاپ تصاویر فانتزی است و این مورد می‌تواند بسیار جذاب و سورپرایز کننده باشد . برای طراحی ماگ به‌روز پزشک می‌توانید از ماگ طرح سفید استفاده کنید و رنگ سفید و طرح چاپ‌شده زیبایی بسیار فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. نکته مهم اینکه چاپی که برای این کار از آن استفاده می‌شود از نوع حرارتی یا سابلیمیشن است که از مزیت‌های آن کیفیت بسیار بالا برای چاپ روی موارد کادو مناسبتی ازجمله:

  •  تی‌شرت، لیوان
  • بشقاب
  • کاور گوشی
  • ماگ
  • و… می باشد.

بلوز برای روز پزشک

همه ی ما  دوستان و آشنایانی داریم که پزشک هستند و در مناسب روز پزشک به دنبال یک کادوی بسیار مجلل برای آن ها هستیم . ما در این مطلب ایده جدیدی برای کادو مناسبتی به شما معرفی می کنیم که از مزیت آن قیمت مقرون به صرفه و زیبایی و مورد پسند بودن می باشد.  انتخاب بلوز برای روز پزشک به‌عنوان کادو ، یکی از بهترین ایده‌ها است و از نظر لوکس بودن و جذابیت درجه بالایی را دارد. شما می‌توانید از این هدیه در روز پزشک برای سورپرایز کردن مخاطب خاص خود استفاده کنید نکته مهم اینکه  با انتخاب جنس  بلوز می توانید طرح دلخواه متناسب با روز پزشک روی آن چاپ نمایید .

کادوی  روز پزشک

انتخاب کادو مناسبتی علاوه‌بر سلیقه و نیاز به توجه ویژه‌ای دارد و از ویژگی‌های کادوی مناسب داشتن سه ویژگی بسیار مهم می‌باشد:

  • ابتدا این‌که کادوی دارای زیبایی در طرح باشد یعنی رنگ و لعاب آن زیبایی و جذابیت را با نگاه القا نماید و دارای ظاهری شکیل و گیرا باشند.
  • مورد دوم کارایی کادو است و به زبان ساده یعنی این‌که کالای مورد نظر دارای استفاده‌ بخصوص  باشد و بعضی از کالا ها به عنوان تزیین بکار  در محل کار یا منزل می روند
  • مورد سوم دوام و ماندگاری  است  که بیشتر مربوط به جنس و ساختار کالای مورد نظر  است و بطور خلاصه برای  برای کادو روز پزشک با این ویژگی ها می‌توانید از لیوان ، بشقاب، تیشرت ، ماگ، و   با طرح دلخواه متناسب با روز پزشک برای کادو بهره ببرید .