لیوان روز پزشکاگر به دنبال بهترین هدیه روز معلم هستید حتما جذاب ترین موارد ازجمله طرح تی‌شرت روز معلم و طراحی لیوان برای روز معلم را مد نظر  داشته داشته باشید.

طراحی لیوان برای روز معلم

لیوان یکی از کالاهایی است که علاوه بر کارایی مناسب می تواند گزینه بسیار خوبی جهت هدیه مناسبتی باشد. لیوان ها دارای فرم ها و جنس های مختلفی می باشند و از موارد منتخب آن می توان به:

  • لیوانهای سفالی
  • لیوان چینی
  • جنسلیوان  سرامیکی
  • و… اشاره کرد. از ایده‌های بسیار جالب برای طراحی لیوان برای روز معلم چاپ عکس‌های دلخواه می‌باشد و شما می توانید از عکس های با کیفت خود جهت چاپ بر روی لیوان استفاده کنید. چاپی که از آن استفاده می شود از نوع سابلیمیشن است و این چاپ دارای ماندگاری و کیفیت بسیار خوبی است و شما نمونه آن را در این تصویر مشاهده میکنید.

بهترین هدیه روز معلم

معلمان نقش بسیار مؤثری در یادگیری همه ما دارند و انتخاب یک کادو در شان این عزیزان  می‌تواند حس محبت و دوست داشتن را به آن‌ها القا نماید. ما در این مطلب برای انتخاب بهترین هدیه روز معلم ما به شما لیوان حرارتی را پیشنهاد می‌کنیم بدنه این لیوان‌ها برای چاپ طرح‌های متناسب با روز معلم بسیار مناسب است و می‌توان با چاپ حرارتی یا چاپ سابلیمیشن هر طرحی را بر روی آن به زیبایی و ظرافت بالا چاپ نمود. البته انتخاب هدیه روز  معلم بیشتر بستگی به سلیقه شما دارد ولی این موردی که ما به شما معرفی می‌کنیم در سورپرایز کردن فرد مورد نظر شما بسیار موثر واقع می‌شوند .

طرح تی‌شرت روز معلم

هدیه روز معلمتی‌شرت‌ها امروزه در جنس‌ها و مدل‌های بسیار مختلفی تولید می‌شوند و انتخاب تی‌شرت به‌عنوان کادو نشان از سلیقه خوب شما دارد چرا که بر روی این تی‌شرت‌ها می‌توان طرح مناسبت‌های خاص مانند طرح هدیه روز معلمم را با عکس دلخواه و با کیفیت فوق‌العاده زیبا چاپ کرد . طرح تی‌شرت روز معلم کاملاً مبتنی بر سلیقه مشتری انجام می‌شود و مشتری انتخاب می‌کند که چه عکسی یا چه تم ای یا چه جمله تبریکی بر روی تیشرت انجام شود و حتی می‌توان در آن رنگ و نوع فونت استفاده‌شده را انتخاب نمود و  امروزه برای جذابیت بالا از تم‌هایی با مضمون مداد ،کتاب، مدرسه ،که یادآور خاطرات شیرین آن دوران است برای چاپ بر روی تی‌شرت استفاده می‌کند .