کادو روز پزشک

مناسبت روز پزشک بهانه ای است تا از زحمات کادر درمان قدردانی کنیم و از بهترین گزینه ها برای سورپرایز روز پزشک می توان به طرح ماگ روز پزشک و چاپ عکس روی لیوان اشاره کرد که در ادامه این مطلب  با ویژگی های آن بیشتر آشنا  می شوید .

سورپرایز روز پزشک

از ایده‌های ویژه برای سورپرایز روز پزشک لیوان با طرح سفارشی است و یکی از مدل‌های بسیار زیبا برای چاپ مدل چینی طرح سفید  می باشد.  طرح سفید لیوان  به همراه تم چاپ شده  زیبایی خارق العاده ای ایجاد می کند البته بر روی دیگر لیوان‌ها با جنس‌های چینی ،سفالی و سرامیکی می‌توان طرح متناسب با روز پزشک را با کیفیت بسیار بالا و زیبایی تمام چاپ نمود. نکته بسیار مهم اینکه نباید برای شستشو  لیوان چاپی از وسایل زبر مانند سیم ظرفشویی استفاده کرد زیرا می تواند به  طرح روی لیوان آسیب وارد کند .

طرح ماگ روز پزشک

کادو روز پزشکروز پزشک یکی از مناسبت های بسیار ویژه می باشد و قدردانی از پزشکان  این فرصت  از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ماگ ها یکی از منتخب ترین هدیه‌ها برای انواع مناسبت‌های  می‌باشند این موارد دارای ساختار بسیار خوب و فرم و شکل زیبایی هستند و بدنه آن برای چاپ عکس بسیار مناسب می‌باشد. برای طرح ماگ روز پزشک می‌توانید از جملات تبریکی به همراه تصویر  پزشک استفاده کنید . نکته قابل توجه اینکه این ماگ ها به سبب ماندگاری طرح ، بعد ها به یک یادگاری که تداعی کننده خاطرات است مبدل می شود.

چاپ عکس روی لیوان

کادو روز پزشکچاپ عکس روی لیوان برای روز پزشک به‌صورت سابلیمیشن یا حرارتی انجام می‌شود از ویژگی‌های این چاپ داشتن کیفیت و ظرافت و ماندگاری بسیار بالا است به‌طوری‌که بر روی تی‌شرت، لیوان ،ماگ ،بشقاب ،با استفاده از این چاپ طرح دلخواه مشتریان با زیبایی بسیار فوق‌العاده‌ای چاپ می‌شود . برای چاپ عکس روی لیوان برای روز پزشک می‌توانید از تصاویری با کیفیت خود استفاده کنید و بعضی از تصاویر کاریکاتور پزشک برای چاپ روی لیوان استفاده می‌کنند که بسیار زیبا و جذاب می‌باشد. نکته مهم این‌که اگر قصد دارید از عکس‌های دلخواه خود برای چاپ روی لیوان استفاده کنید سعی نمایید از عکس‌های  کیفیت استفاده کنید .