انتخاب کادوی روز معلم جذاب یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده  ازجمله لیوان روز معلم آشنا کنیم بطور کلی کادو روز معلم باید سه ویژگی زیبایی و کارایی و دوام را دارا باشد.

کادو برای مناسب های مختلف

لیوان روز مادرمعلم ها جزو شخصیت های بسیار موثر و بی بدیل در جامعه هستند و هرکس علم و سواد خود را مدیون این عزیزان است همانطور که می دانید یکی از روز های سال به این عزیزان اختصاص دارد. حتما شما هم برای سورپرایز کردن معلم خود نیاز به یک کالای بسیار مجلل و لوکس دارید اما بعضی از ایده‌ها برای کادو بسیار گران می‌باشند و ما در این مطلب برای سورپرایز روز معلم به شما یک گزینه بسیار زیبا با قیمت بسیار مناسب معرفی می‌کنیم و این ایده لیوان با طرح دلخواه می‌باشد. بر روی این لیوان می‌توانید از تم  با روز معلم ویا  تبریک روز معلم و عکس‌های دیگر برای چاپ استفاده کرد این لیوان‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و یکی از جذاب‌ترین آن‌ها لیوان چینی سفید می‌باشد که جذابیت و زیبایی طرح چاپ‌شده بر روی آن به‌علت رنگ سفید دوچندان می‌شود.

لیوان روز معلم

لیوان روز مادرانتخاب یک کادوی متمایز در سورپرایز مخاطب بسیار تاثیرگذار است و ما لیوان با طرح دلخواه را برای سورپرایز کردن به شما معرفی می‌کنیم. لیوان‌ها امروز در فرم‌ها و شکل‌ها متفاوتی تولید می‌شوند و از جنس های بسیار مناسب می‌توان به لیوان چینی و سفالی و سرامیکی اشاره کرد و یکی از طرح‌های منتخبی که بر روی آن چاپ می‌شود لیوان روز معلم است. لیوان با تم متناسب با این روز می‌تواند تداعی‌کننده خاطرات شیرین شما باشد و شما می‌توانید برای سفارش طرح روی این محصول می توانید به سایت عکس‌چاپ مراجعه کرده و با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا طرح خود را چاپ نمایید .

کادوی برای  روز معلم

لیوان روز مادربا نزدیک شدن ب مناسبت روز معلم اغلب دانش‌آموزان و شاگردان به‌دنبال انتخاب یک کادوی بسیار لوکس و در شأن معلم هستند و انتخاب یک کادوی جذاب و زیبا با قیمت مقرون‌به‌صرفه دور از ذهن نیست. یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای کادوی روز معلم که به شما پیشنهاد می‌شود لیوان حرارتی با طرح دلخواه می‌باشد و شما می‌توانید از تصویر واقعی معلم یه تصویر فانتزی و جمله تبریک ویژه برای طراحی و چاپ این دیوان استفاده کنید. نکته مهم این‌که اگر قصد دارید برای کادو روز معلم که از عکس‌های واقعی و حقیقی خود برای چاپ استفاده کنید بهتر است با آن از شعر یا دلنوشته همراه با فونت زیبا برای جذابیت بیشتر بکار گرفته شود.