هدیه روز زندر این مطلب شما را بهترین کادو سورپرایز روز مادر مانند طراحی ماگ برای روز مادر و لیوان با طرح روز مادر و دیگر موارد آشنا می کنیم . مادرها ازجمله شخصیت‌های بسیار والا و بی‌بدیل هستند و یکی از روزهایی که می‌توان از آن‌ها بابت مهر و محبتشان  قدردانی کرد روز مادر یا روز زن می باشد. انتخاب یک کالای جذاب برای سورپرایز روز مادر اهمیت بالایی دارد و شما می‌توانید برای سورپرایز روز مادر از لیوان‌های حرارتی با طرح دلخواه استفاده کنید. از ویژگی‌های این مورد حرارتی بودن می باشد و طرح روی بدنه، زمانی نمایان می شود که با حرارت در تماس باشد. این مدل لیوان به سبب ماندگاری طرح چاپ شده روی بدنه بعد ها به یک مورد یادگاری مبدل می شوند . نکته قابل توجه اینکه از دیگر کالاهای چاپی مانند تیشرت،بشقاب،لیوان،و… برای سورپرایز روز مادر بکار برده می شود و هرکدام از این موارد دارایی زیبایی خاص خود می باشد.

لیوان با طرح روز زن

لیوان‌های با طرح روز مادرهدیه روز زن را می‌توان به دو صورت تهیه کرد اول آنکه بعضی از این لیوان‌ها متناسب با روز مادر و بصورت آماده در بازارها موجود می‌باشد و شما می‌توانید لیوان مورد نظر را از آن‌جا خرید نمایید. نمونه دیگر که بسیار جذاب‌تر و زیباتر است لیوان با طرح روز مادر به‌صورت سفارشی می‌باشد .شما می‌توانید از جملات تبریک و عکس دلخواه مادر خود برای چاپ روی بدنه لیوان استفاده کنید . از نظر زیبایی و مورد پسند بودن از لیوان های  آماده بسیار بهتر است. نکته قابل توجه اینکه هرچه لیوان منحصربفرد و خاص تر باشد چشم نواز تر و جذاب تر است و این گزینه با چاپ عکس های دلخواه شما میسر میشود .

سورپرایز روز مادر

ماگ ‌ها دارای جنس‌های مختلفی اعم از چینی سفالی و سرامیکی می‌باشند و بر روی بدنه این ماگها  می‌توان تصاویر دلخواه  خود را چاپ نمود و از آن به‌جهت یک هدیه‌ای بسیار لوکس استفاده کرد. برای طراحی ماگ برای روز مادر می‌توانید از:

  • جمله‌های عاشقانه
  • تصویر فانتزی مادر
  • تصاویرهای شخصی
  • تصاویر عاشقانه
  • و…برای سورپرایز روز مادر استفاده کنید و هر چند عکس باکیفیت‌ باشد طرح نهایی بسیار  جذابتر است . شما می‌توانید از عکس‌هایی که در آتلیه  گرفته‌ اید برای چاپ روی ماگ بکار ببرید . عکس‌هایی که در آتلیه گرفته میشود به دلیل رعایت نکات عکاسی برای چاپ بسیار مناسب تر هستند . البته امروز با تلفن همراه می توان عکس های بسیار نابی را شکار کرد که برای چاپ بسیار مناسب هستند .