هدیه روز زندر این مطلب قصد داریم شما را با هدیه برای روز زن به کارمندان ، مانند ماگ برای روز زن و دیگر کادو های جدید سورپرایز روز زن آشنا کنیم. یکی از مواردی که می‌تواند در سورپرایز روز زن نقش بسیار موثری داشته باشد لیوان‌های حرارتی طرح  دلخواه می‌باشد زیرا این لیوان‌ها به‌صورت سفارشی انجام می‌شود و شما می‌توانید طرح چاپ‌شده روی آن را به دلخواه خود انتخاب نمایید. لیوان‌های حرارتی  زمانی طرح خود را نمایان می کنند که در آن مایع داغی مانند چای ریخته شود و قبل از آن لیوان کاملا مشکلی و طرح آن نمایان نیست و این گزینه باعث شده است  که به یک کالای بسیار سورپرایز کننده مبدل شود . نکته قابل توجه اینکه طرح چاپ شده متناسب با روز زن لذت نوشیدن مایعات گرم را دوچندان می کند و شما می‌توانید از جملات عاشقانه و یا تصاویر دلخواه برای چاپ روی آن استفاده کنید .

 هدیه روز زن به کارمندان

هدیه روز زنکادوی روز زن  دارای تنوع بسیار بالایی است و انتخاب هر کادو سلیقه ای  می باشد و اگر به‌ دنبال هدیه روز زن برای کارمندان هستید ما به شما لیوان سفارشی را پیشنهاد می‌کنیم . بر روی بدنه این لیوان‌ها که از جنس :

  • سرامیک
  • چینی
  • سفال
  • و…ساخته شده‌است می‌توان طرح دلخواه را با کیفیت بسیار بالا چاپ نمود و نمونه آن را در این تصویر مشاهده می کنید. در بعضی از ایده‌ها علاوه‌ بر تبریک روز زن لوگو و برند تبلیغاتی را نیز چاپ می‌کنند و این مورد علاوه بر اینکه یک کادو لوکس محسوب می شود در تبلیغات نیز موثر می باشد. برای سفارش هدیه روز زن به کارمندان می‌توانید به سایت عکسچاپ مراجعه و طرح و ایده خود را برای چاپ روی لیوان ثبت کنید.

ماگ مناسبت ویژه

هدیه روز زنروز زن  یکی از مناسبت های بسیار ویژه است و انتخاب یک کادوی جذاب و شکیل می تواند خاطرات بسیار خوبی را در این روز بر جای بگذارد. ماگ ها یکی از زیباترین و مجلل‌ترین ایده برای کادوی روز زن هستند که دارای تنوع طرح بالایی ازجمله طرح مناسبتی می باشند. نکته قابل توجه اینکه ماگ های چاپی با لیوان معمولی تفاوت‌های دارد و معمولاً ماگ بیشتر برای نوشیدن مایعات داغ نیز مورد استفاده  قرار می گیرد و جنس آن بیشتر سفالی یا سرامیکی یا چینی است و به دلیل داشتن فرم و شکل مناسب جایگاه مناسبی برای چاپ عکس‌های سفارشی شما می‌باشد . شما برای  ماگ برای روز زن می‌توانید از عکس دلخواه و چاپ جملات تبریک‌های ویژه و عاشقانه استفاده و یک کادو روز زن بسیار رضایت‌بخش اهدا کنید.