در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو ازجمله سفارش لیوان حرارتی با طرح دلخواه یا خرید لیوان حرارتی آشنا کنیم این محصول یکی از جذاب ترین ایده ها برای کادو در مناسبت های مختلف می باشد و شما می توانید با انتخاب طرح دلخواه آن عزیزان خود را سورپرایز نمایید.

انتخاب کادو با طرح دلخواه

لیوان حرارتیانتخاب یک کادو جذاب  در تولد می تواند در غافلگیری مخاطب شما بسیار جالب  و موثر باشد و اینکه اگر  دنبال یک هدیه مناسب برای روز  تولد یا سایر جشن ها باشید نشان از پیوند صمیمیت و محبت می باشد. سفارش لیوان حرارتی یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب کادو می باشد زیرا لیوان حرارتی طرح های بسیار زیادی دارد و حتی می توانید طرح و ایده ذهنی خود را با مراجعه به سایت عکسچاپ برای چاپ روی لیوان حرارتی سفارش  دهید.  هر طرح بنا به ذوق و سلیقه مشتری  متفاوت می باشد مثلا در بغضی از مدل ها حرف اول اسم شخص با نماد های مختلف روی این محصول چاپ می کنند یا اینکه از عکس های حقیقی دو نفره  برای چاپ استفاده می کنند  و این مدل بیشتر به لیوان حرارتی عاشقانه معروف است.

سفارش لیوان جادویی با طرح دلخواه

لیوان حرارتیاگر به دنبال خرید حضوری لیوان جادویی با طرح دلخواه هستید باید به فروشگاه های زیادی مراجعه مراجعه کنید و   معمولا ممکن است طرح رضایت بخش خود را پیدا نکنید زیرا معمولا طرحی مورد پسند مشتری می باشد که تصویر روی آن به انتخاب و سلیقه  او چاپ شود ولی ما یک راهکار ویژه تری را برای سفارش لیوان حرارتی با طرح دلخواه به شما معرفی می کنیم . نکته قابل توجه اینکه بدون مراجعه حضوری و تنها با انتخاب تصویر و لیوان جادویی و با مراجعه به سایت عکسچاپ می تواند سفارش خود را انجام دهید.

خرید لیوان جادویی

لیوان حرارتییکی از محبوب ترین مواردی که مورد پسند افراد می باشد خرید لیوان حرارتی می باشد این لیوان ها با اسم لیوان جادویی هم شناخته می شوند  از ویژگی های آن، نمایان شدن طرح روی لیوان  است که فقط با  تماس با حرارت انجام می شود.   و بر روی آن جایگاه عکس و نوشته های مختلف می باشند  و هر کس می تواند بنا به ذوق و سلیقه خود نوشته ای برای چاپ روی لیوان  ، انتخاب کند بطور کلی لیوان های چاپی از جمله هدیه هایی هستند که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند  و برای چاپ  روی لیوان جادویی از :

  • تصویرهای حقیقی
  • تصویر فانتزی
  • تصاویر شخصیت های کارتونی
  • متن عاشقانه
  • تبریک های مختلف
  • روز های مختلف سال ( روز پرستار  و یا روز مادر)
  • شعر عاشقانه
  • و… استفاده می شود.