در این مطلب قصد داریم شما را با تیشرت پسرانه سفید و چاپ عکس بر روی تی شرت دخترانه و تیشرت سفید بچگانه آشنا کنیم و هر کدام از این مدل ها دارای محبوبیت بسیار زیادی هستند و در جنس های مختلفی مانند اسپان سفید و ملانژ طوسی تولید می شوند.

تیشرت پسرانه سفید

تیشرت سفید به خودی خود بسیار زیبا است . رنگ سفید آن در روحیه تاثیر مثبت دارد و زمانی که رنگ سفید همراه با طرح دلخواه شما باشد قطعا زیبایی آن دو چندان می شود.

چاپ تیشرتامروزه تیشرت سفید در مدل های بسیار جدیدی تولید و عرضه می شوند . در بین پسرها  و دخترها طرفداران زیادی دارد . بر روی تیشرت پسرانه سفید از  :

  • عکس عاشقانه
  • عکسهای ورزشی
  • تصاویر خانوادگی
  • تصویر مناسبتی
  • و… با کیفیت بسیار بالایی چاپ میشود.

چاپ عکس بر روی تیشرت دخترانه

چاپ عکس بر روی تیشرت دخترانه با کیفیت بسیار خوبی انجام می شود بطور مثال یکی از مدل های آن ، تیشرت سفید آستین کوتاهی  است که در این تصویر مشاهده میکنید . نکته قابل توجه اینکه امروزه می توان با چاپ سابلیمیشن تصویر دلخواه خود را بر روی تیشرت چاپ نمود .

در واقع این چاپ کیفیت و ظرافت بسیار خوبی دارد و حتی دوام آن نیز بسیار مطلوب می باشد .تیشرت های دخترانه  دارای طرح های بسیار زیبا و هنری هستند معمولا  بصورت سفارشی انجام  می شوند .

آنچه یک تیشرت دخترانه را زیبا جلوه می دهد تصویر چاپ شده بر روی آن است .

تیشرت سفید بچگانه

تیشرت سفید بچگانه دارای طرح های چاپ شده بسیار جذابی هستند از جمله چاپ شخصیت کارتونی  بر روی این  تیشرت ، از موارد پرطرفدار می باشد. و آنچه که شما مشاهده می کنید تصویر یک کودک است که به زیبایی و جذابیت بالا بر روی تیشرت چاپ شده است. نکته قابل توجه اینکه در چاپ عکس روی تیشرت خلاقیت می تواند بسیار موثر باشد . بطور مثال بعضی افراد برای چاپ از تصاویر فانتزی و جملات و ایموجی های مختلف استفاده می کنند.