هدیه روز پزشکمن کادوی روز پزشک می‌خوام، اگر شما نیز به دنبال جدیدترین کادوهای پزشک ازجمله تی‌شرت روز پزشک و طرح ماگ برای روز پزشک هستید این مطلب را دنبال کنید.

تی‌شرت روز پزشک

انتخاب تیشرت به  عنوان کادو یکی از ایده های بسیار خوب است و معمولا این مورد امروزه با قابلیت چاپ عکس دلخواه به یک کادو مناسبتی مبدل شده است.تیشرت های دارای جنس های متفاوتی هستند و از مدل های منتخب و پرطرفدار آن می توان به:

  • تیشرتهای اسپان سفید
  •  مدل  لانگ
  • تیشرت ملانژ طوسی اشاره کرد. همان طور که گفته شد یکی از کاربرد های تیشرت استفاده بعنوان کادوی مناسبتی است و یکی از موارد آن تی‌شرت روز پزشک می باشد. چاپ عکس بر روی تیشرت در صورت انتخاب بر روی پشت و رو انجام می شود و این تصویر یکی از نمونه های چاپ می باشد.

من کادوی روز پزشک می‌خوام

هدیه روز پزشکمن کادوی روز پزشک می‌خوام ،این جمله‌ای افرادی است که به دنبال کادوی مناسبتی و مجلل برای روز پزشک هستند. همه ما در زندگی خود دوستان و آشنایانی داریم که پزشک باشند و برای قدردانی از آن‌ ها انتخاب یک کادوی بسیار زیبا و جذاب از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.از بهترین و جذاب ترین کادو ها می توان به لیوان حرارتی اشاره کرد و این کالا گزینه بسیار مناسبی برای درخواست من کادوی روز پزشک می‌خوام است. نکته قابل توجه اینکه بدنه این لیوان ها می تواند جایگاه چاپ طرح های مناسبتی ازجمله طرح روز پزشک باشد و امروزه با چاپ سابلیمیشن طرح دلخواه بر روی دسته و بدنه لیوان با کیفیت بالایی چاپ میشود.

طرح ماگ مناسبتی

انتخاب کادوی مناسبتی نیاز به توجه به سه معیار دارد ازجمله اینکه کادو دارای:

  • زیبایی در طرح
  • دوام و جنس مناسب
  • دارای کارایی مشخص باشد و یکی از مواردی که این سه معیار را دارا است ماگ با طرح دلخواه است.

هدیه روز پزشکطرح ماگ برای روز پزشک دارای مدل ‌های بسیار متفاوتی می‌باشد مثلاً برای چاپ بر روی ماگ از وسایل پزشکی یا عکس فانتزی پزشک یا خود تصویر پزشک استفاده می‌شود. طراحی ماگ روز پزشک بیشتر بستگی به سلیقه و ذوق هنری شما دارد ولی پیشنهاد می‌شود که برای جذاب و لوکس شدن طرح از تصویر فانتزی به‌همراه جملات تبریکی استفاده کنید. در انتخاب تصویر برای طراحی ماگ برای روز پزشک سعی کنید از تصاویر باکیفیت  استفاده کنید زیرا تصاویر تار یا بیش‌از اندازه بزرگ‌نمایی شده نمی‌توانندبرای چاپ مناسب باشند.