تیشرت ها انواع مختلفی دارند و امروزه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند . در این مطلب قصد داریم شما را با تیشرت دخترانه و تیشرت مردانه و حتی چاپ تیشرتهای سفید با طرح دلخواه آشنا کنیم.

تیشرت دخترانه

چاپ تیشرت سفیدتیشرت دخترانه یکی از انواع طرح های پرطرفدار در بین سایر تیشرت ها می باشد و بیشتر دخترها دنبال طرح های خاص هستند و تیشرتی را انتخاب می کنند که دارای ویژگی های زیر باشد :

  •  تصویر چاپ شده بر روی آن جذاب و با کیفیت باشد
  • جنس  تیشرت مرغوب باشد
  •  تیشرت رنگبندی شادی را داشته باشد
  • و…

اگر دنبال یک تیشرت دخترانه خاص هستید توصیه می کنیم که تیشرت و عکس چاپ شده  بر روی آن را خودتان انتخاب و در سایت عکسچاپ ثبت کنید .

تیشرت مردانه

یکی از مدل های پرطرفدار تیشرت مردانه ، تیشرت آستین کوتاه ورزشی می باشد که نماد ورزش مورد علاقه افراد بر روی آن چاپ شده است. این تیشرت ها علاوه بر زیبایی که دارند نشان دهنده علاقه به یک رشته ورزشی خاصی نیز می باشد .نکته مهم اینکه  تیشرت های مردانه  در جنس های متفاوتی مانند اسپان سفید و ملانژ طوسی چاپ می شوند.

تیشرت سفید

چاپ تیشرت سفیدتیشرت ها دارای رنگ بندی متفاوتی هستند . هر کدام از این رنگ ها می توانند برای چاپ عکس مورد پسند قرارگیرند .معمولا کیفیت و زیبایی طرح چاپ شده بر روی تیشرت سفید زیبایی خاصی دارد چراکه و خود رنگ سفید باعث توجه دیگران به پوشش این رنگ می شود و وقتی یک تیشرت سفید همراه با یک طرح چاپ شده باشد، این زیبایی دوچندان می شود  شما هم اگر به دنبال یک تیشرت شیک هستید ما به شما تی شرت سفید را پیشنهاد می کنیم که تیشرت های سفید ازجمله مدل هایی هستند که طرفداران زیادی را دارا می باشند و از سوی  همه رده های سنی انتخاب می شوند. این تیشرت ها بصورت آستین کوتاه و آستین بلند تولید می شود . هر کدام دارای طرح های بسیار زیبا و جذابی می باشند