شب یلدا در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین کادو شب یلدا یا بهترین هدیه برای شب یلدا آشنا کنیم و ازجمله این کادو می توان به ماگ با تم یلدا و تیشرت یلدایی اشاره کرد.

تیشرت یلدایی از مواردی است  که در شب یلدا بسیار مورد پسند قرار میگیرد و فوق العاده برای دختر و پسرها جذاب و یک کادو دوست داشتنی  می باشد  .    چاپ بر روی تیشرت بیشتر بصورت سابلیمیشن انجام می شود که از نظر کیفیت و ظرافت فوق العاده است و شما در این تصویر نمونه این چاپ را مشاهده می کنید.

 

 

ماگ با تم یلدا

ماگ با تم یلدا یکی دیگر از ایده هایی است که بسیار لوکس و مورد پسند است و شما می توانید با استفاده از این کالا، تصویر دلخواه خود را روی آن چاپ  نمایید و یک هدیه شکیل و چشم نواز به عزیزان خود تقدیم کنید.  ماگ ها دارای سایز ها و طرح های متفاوتی می باشند و شما می توانید از هر کدام از مدل های آن برای کادو استفاده نمایید.

نکته قابل توجه اینکه برای چاپ عکس بر روی ماگ با تم یلدا پیشنهاد می شود از تصاویری استفاده کنید که کیفیت لازم را دارا باشند.

 

 

 

 

 

 

 

بهترین کادو شب یلدا

شب یلداشب یلدا

انتخاب بهترین کادو شب یلدا و اهدای آن به عزیزان  می تواند خاطره خیلی خوبی از شما برای دیگران بر جای بگذارد . یلدا یکی از شب هایی است که افراد در کنار کرسی محبت جمع می شوند و یکدیگر را با کادو های زیبا و دوست داشتنی  سورپرایز می کنند .یکی از این ایده های پرطرفدار و زیبا برای بهترین هدیه برای شب یلدا  لیوان یلدایی است که فوق العاده هدیه ای مورد پسند با کارای بسیار مناسب می باشند . شما می توانید برای سفارش طرح روی بدنه آن به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و طرح دلخواه ازجمله :

  • تصویرهای حقیقی و عاشقانه یلدایی
  •  تصاویر فانتزی یلدایی
  •  تصویر شعر و دلنوشته یلدایی
  • و…   بر روی آن چاپ کنید.