انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین کادو برای روز پرستار ازجمله لیوان حرارتی روز پرستار و تیشرت روز پرستار در مدل های مختلف آشنا کنیم.

بهترین کادو برای روز پرستار

هدیه روز پرستاراگر دوست یا همکار پرستار  دارید و چند روز دیگر روز پرستار است حتما با انتخاب یک کادو او را سوپرایز کنید . اما نکته مهم اینکه بهترین کادو برای روز پرستار چه گزینه ای است؟  برای یافتن جواب می توانید قبل از انتخاب کالا سلیقه طرف مقابل را در نظر بگیرید و رعایت این مرحله در انتخاب بهترین کادوهای برای روز پرستار باعث می شود که شما یک هدیه جذاب و مورد پسند را انتخاب کنید. بطور مثال یکی از ایده ها بهترین کادو برای روز پرستار چاپ عکس بر روی کالاهای مختلف است این کار  بسیار زیبا و هنری می باشد و بر روی بشقاب ، کاور گوشی، لیوان، ماگ حرارتی، تیشرت و… انجام می شود.

لیوان حرارتی روز پرستار

هدیه روز پرستاراگر لیوان حرارتی روز پرستار را برای کادو انتخاب کرده اید باید به انتخاب خاص شما تبریک گفت و لیوان حرارتی یکی از منحصربه فرد ترین هدیه برای انواع مناسبتها  است و تنوع طرح بالایی دارد.   شما می توانید سایز لیوان و تصویر چاپ شده بر روی لیوان را بصورت دلخواه انتخاب کنید و در  انتخاب طرح روی لیوان حرارتی روز پرستار محدودیت خاصی وجود ندارد. یکی از زیباترین موارد چاپ عکس وسایل پزشکی به صورت فانتزی روی این لیوان است که بصورت حرارتی و سابلیمیشن انجام می شود.

تیشرت روز پرستار

هدیه روز پرستارتیشرت روز پرستار از منتخب ترین گزینه ها برای کادو روز پرستار می باشد و در دو مدل آستین کوتاه و آستین بلند در همه رده های سنی وجود دارد. یکی از بهترین مدل های آن مدل اسپان  با طرح سفارشی می باشد و اما چرا ما این مدل را معرفی می کنیم؟ دلیل معرفی تیشرت اسپان داشتن کیفیت بسیار بالا برای چاپ تصویر دلخواه روی آن می باشد و می توانید از تم  های مربوط به روز پرستار و چاپ جملات تبریکی و شعر و دلنوشته برای چاپ استفاده  کنید. از مزیت های دیگر این تیشرت روز پرستار قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با سایر طرح ها است . برای چاپ عکس دلخواه روی تیشرت  از شما دعوت می شود که به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید.