هدیه روز پزشکدر این مطلب قصد داریم شما را با بهترین موارد هدیه ازجمله اولین کادو روز پزشک، طراحی لیوان روز پزشک و ماگ با طرح روز پزشک آشنا کنیم.

تیشرت ها علاوه بر اینکه در زیبایی ظاهر شما نقش دارند می توانند جهت کادو برای سورپرایز عزیزان نیز بکار روند.برای اولین کادوی روز پزشک یکی از بهترین گزینه ها انتخاب تیشرت با طرح دلخواه می باشد و بر روی این تیشرت می توان از تصاویر متناسب با روز پزشک برای چاپ استفاده کرد.شما برای چاپ طرح دلخواه و متناسب با روز پزشک می توانید از تصاویر حقیقی، تصاویر فانتزی ، جملات تبریکی و… استفاده نمایید.

طراحی لیوان روز پزشک

هدیه روز پزشک

اینکه برای کادو ماگ یا لیوان را انتخاب کنید بیشتر موردی سلیقه ای است اما آنچه که اهمیت دارد در نظر گرفتن یک طرح جذاب برای چاپ می باشد .  طراحی لیوان روز پزشک متناسب با سلیقه مشتری انجام می شود و شما با تکیه بر خلاقیت و ذوق هنری خود می توانید از ایده های زیادی برای چاپ  کمک بگیرید . برای طراحی لیوان روز پزشک یکی از بهترین موارد چاپ تم و عکس حقیقی و فانتزی روز پزشک است و حتی می توان برای جذابیت بیشتر از جملات تبریکی نیز استفاده کنید.جهت طراحی لیوان با طرح دلخواه می توانید به صورت اینترنتی به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید  و با کیفیت بالا  طرح مورد نظر خود را بر روی لیوان چاپ کنید.

ماگ با طرح روز پزشک

هدیه روز پزشکماگ ها یکی از  کالا ها تزیینی با کارای بسیار خوب هستند و اغلب برای اولین کادو روز پزشک مورد استقاده قرار می گیرند . این کالاها معمولا در جنس های مختلفی  مانند:

  • سرامیکی
  • سفالی
  • چینی
  • و…تولید و عرضه می شوند و هر کدام از این جنس ها دارای ویژگی های نظیر استحکام بسیار بالا می باشد. بدنه این کالا امروزه برای چاپ طرح های مختلف بکار گرفته می شود و با چاپ حرارتی یا چاپ سابلیمیشن طرح مورد نظر بر روی آن درج می شود . از جمله یکی از منتخب ترین طرح مناسبتی ماگ با طرح روز پزشک است و برای چاپ معمولا از طرح هایی استفاده می کنند که با این روز تناسب داشته باشد. نکته قابل توجه اینکه ماگ با طرح روز پزشک علاوه بر کارایی بسیار خوبی که دارد معمولا برای تزیین محل کار نیز از آن استفاده می شود.