هدیه روز پدربرای یافتن بهترین پاسخ به سوال برای روز پدر چی بخرم؟ پیشنهاد می شود این مطلب را دنبال نمایید و با کادوهای های طرح روز پدر مبارک آشنا شوید نکته مهم اینکه خیلی از افراد به دنبال اولین کادوی روز پدر هستند که از بهترین موارد آن می توان به ماگ،تیشرت،لیوان و… اشاره کرد.

اولین کادوی روز پدر

انتخاب اولین کادوی روز پدر نیاز به توجه بالایی دارد و همان‌طور که می‌دانید پدران از جمله شخصیت‌های بی‌بدیل و الگو های بسیار خوب در زندگی همه ی ما هستند . انتخاب کادوی مناسب برای این روز می تواند تداعی کننده محبت و صمیمیت باشد برای همین جهت پیشنهاد کادوی روز پدر لیوان با طرح سفارشی معرفی می‌کنیم و می‌توان بر روی این لیوان‌ها از تصاویر دلخواه خود مانند تصاویر حقیقی پدر، تصاویر فانتزی، تصاویر جاذبه‌های طبیعی، شعر و دلنوشته و غیره  استفاده کرد. این لیوان‌ها دارای فرم‌های بسیار زیبا و جذابی هستند و بدنه آن امروزه جایگاه بسیار خوبی برای چاپ طرح های مناسبتی می‌باشد و شما می‌توانید برای اولین کادوی روز پدر این گزینه را انتخاب و برای چاپ طرح روی آن به سایت عکس چاپ  مراجعه  کنید.

روز پدر مبارک

هدیه روز پدرروز پدر مبارک ،این جمله‌ای است که بر روی خیلی از اشیا امروزه چاپ می‌شود و همان‌طور که می‌دانید امروز با چاپ حرارتی یا چاپ سابلیمیشن می‌توان جمله روز پدر مبارک را بر روی خیلی از کالاها  مانند: بشقاب، لیوان، ماگ، تی‌شرت ،پد موس، کاور گوشی، و اشیاء های دیگر با کیفیت بسیار بالا و ظرافت تمام چاپ کرد .چاپ سابلیمیشن علاوه‌بر زیبایی که دارد دارای دوام مناسبی نیز  می‌باشد و زمانی‌که جمله روز پدر مبارک بر روی یکی از اشیاء ها چاپ می‌شود به‌سبب دوام بالا  بعدها به‌ یک  هدیه یادگاری مبدل می‌شود و حتی می‌توان از آن در تزیین دکور منزل و دکورهای تجاری یا محل کار استفاده نمود.

برای روز پدر چی بخرم

انتخاب کادوی مناسبتی جهت سورپرایز نیاز به توجه به سه مورد  دارد و  این موارد عبارتند از:

  • زیبایی در طرح
  • کارایی مناسب
  • دوام کالا

هدیه روز پدربرای  روز پدر چی بخرم؟ این سوالی است که بیشتر مخاطبان برای انتخاب یک کادوی مناسب دراین مناسبت از ما می پرسند و ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با یک مورد بسیار جذاب و مجلل با قیمت خیلی مناسب آشنا کنیم. اگر به‌دنبال یک کادوی مناسب  هستید ما به شما تی‌شرت مدل اسپان را معرفی می‌کنیم این تی‌شرت‌ها علاوه‌ بر جنس و کیفیت بسیار مناسبی که دارند جایگاه مناسبی برای چاپ عکس هستند و شما می‌توانید از تصویر پدر خود به‌همراه تم روز پدر و جملات تبریکی بر روی این تی‌شرت‌ها چاپ کنید. نکته قابل توجه اینکه  این تی‌شرت‌ها امروزت در ردهای سنی مختلف طرف‌داران بسیار زیادی دارند و دلیل آن  جنس مناسب و طرح های چاپ شده روی آن می باشد.