برای روز معلم چی بخرم؟ در این مطلب قصد  داریم شما را با بهترین موارد کادو ازجمله ماگ روز معلم و لیوان روز معلم در جنس های مختلف آشنا کنیم.

انتخاب هدیه برای روز معلم

لیوان روز معلمخیلی از مخاطبان دارای دوستان و آشنایانی هستند که معلم می‌باشند و در  مناسبت این سوال را دارند که برای روز معلم چی بخرم؟  انتخاب یک هدیه مجلل و زیبا و چشم‌نواز برای این مناسبت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ما در این مطلب یک مورد بسیار زیبا  با قیمت خیلی مناسب به شما معرفی می‌کنیم. شما برای یک روز معلم می‌توانید از لیوان چینی طرح سفید که بدنه آن امروز برای چاپ طرح‌های مناسبتی انجام می‌شود به‌عنوان یک کادوی بسیار لوکس و لاکچری و جذاب استفاده کنید. لیوان‌ها می‌توانند علاوه‌بر زیبایی که دارند دارای کارایی بسیار مناسبی نیز باشند و حتی از آن به‌عنوان یک کالای تزئینی در کلاس درس استفاده می‌شود شما می‌توانید برای دریافت این کادو  به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید .

انتخاب ماگ برای روز معلم

لیوان روز معلمهمه ی ما خواندن و نوشتن را مدیون شخصیت های بی نظیر جامعه یعنی معلمان هستیم  و یکی از زمان هایی که می توان از این عزیزان قدردانی کرد روز معلم می باشد. انتخاب یک کادوی مناسب و در شان معلم از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از این گزینه ها ماگ ها می باشد. ماگ روز معلم دارای طرح‌هایی اعم از:

  • تم روز معلم
  • تصاویر واقعی معلم
  • تصاویر فانتزی
  • چاپ جملات تبریک
  • چاپ شعر
  • چاپ دلنوشته، و… می‌باشد. بطور کلی ماگ روز معلم در جنس‌های متنوعی وجود دارد و از جمله جنس‌های مرغوب و با کارایی بالا که می‌توان طرح دلخواه شما را بر روی آن چاپ کرد :سفالی ،چینی و سرامیکی می‌باشد. خود این جنس‌ها دارای فرم ها و مدل های متنوع هستند شما برای دریافت ماگ روز معلم می‌توانید طرح خود را انتخاب نمایید و سپس به‌صورت اینترنتی به سایت عکس چاپ مراجعه کنید.

لیوان برای  کادوی مناسبتی

لیوان روز معلمیکی از محبوب‌ترین گزینه برای کادوی مناسبت‌های متفاوت لیوان با طرح سفارشی می‌باشد و بر روی بدنه این لیوان‌ها عکس دلخواه مشتریان با کیفیت بسیار بالا و ظرافت تمام چاپ می‌شود. یکی از طرح‌های ویژه لیوان روز معلم است که برای چاپ از تم متناسب با این روز و تصاویر فانتزی و چاپ شعر و دلنوشته استفاده می‌شود از لیوان روز معلم می‌توان در تزئین و دکور منزل استفاده کرد و این لیوان ها به سبب ماندگاری طرح بعد ها به یک هدیه یادگاری و یادآور خاطرات شیرین  مبدل می شوند.